lördag 4 maj 2013

Hej!

Välkommen till min blogg! Jag heter Emma, jag är 21 år och jag kommer från ett litet samhälle i Småland. Jag har länge funderat på om jag inte skulle ta och börja bokblogga, men det har aldrig blivit av. Nu känner jag dock att det är dags. Mitt största intresse här i livet är böcker, och det här är då en blogg om böcker där jag hoppas kunna dela mina tankar med andra som älskar dem lika mycket som jag gör. Jag läser mest YA vilket jag tycker är det absolut bästa! Det jag gillar och läser mest är fantasy och paranormal romance, men det händer även att jag läser annat ibland.

Om ni vill, kan ni följa mig på Twitter och om ni vill se vad jag är besatt av just för tillfället så finns jag även på Tumblr. Och här är min Goodreads.

Välkommen hit igen och jag hoppas att ni kommer att gilla vad ni läser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar