torsdag 9 maj 2013

Nya omslag

Omslaget och beskrivningen till Nyckeln, den tredje och sista delen i Engelforstrilogin av Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg har släppts!



Det har gått en dryg månad sedan tragedin i Engelsfors gymnasiums gympasal. De utvalda får ingen tid att återhämta sig innan deras värld vänds upp och ner igen. Frågor besvaras. Hemligheter avslöjas. Lojaliteter prövas. Tiden håller på att rinna ut och till slut kan De utvalda bara vara säkra på en sak: Allt kommer att förändras.

Jag längtar verkligen till Nyckeln kommer ut! Och det har jag gjort sedan Eld släpptes. Jag älskar den här serien, jag tycker att den är jättebra! Det ska bli så spännande att se hur det slutar för alla och vad som kommer att hända. Släppdatum är inte satt än.

Ett annat omslag släpptes också idag, och det är omslaget till Allegiant, tredje och sista delen i Veronica Roths Divergent serie. Jag har bara läst Divergent, läste den på svenska och tyckte den var otroligt bra! Funderar på om jag inte ska ta och köpa Insurgent och läsa den på engelska, så att jag kan köpa Allegiant så fort den kommer ut. Allegiant kommer ut 22 oktober.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar