måndag 1 juli 2013

Månadssammanfattning - Juni

Lästa böcker: 10
Lästa noveller: 1

The Red Pyramid – Rick Riordan
Nemesis – Josephine Angelini
Queen of the Dead – Stacey Kade
The Golden Lily – Richelle Mead
Gömd – P.C Cast, Kristin Cast
Hex Hall – Rachel Hawkins
The Indigo Spell – Richelle Mead
Body and Soul – Stacey Kade
The Rules – Stacey Kade

Touch of Frost – Jennifer Estep

Vampires, Scones and Edmund Herondale – Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan

Bästa boken: The Indigo Spell
Sämsta boken: Alla var väldigt bra förutom Gömd som jag blev väldigt besviken på!

Bättre läsmånad den här månaden och jag hoppas att jag kan läsa ganska mycket nu när jag äntligen har semester/sommarlov. Hoppas att jag kan läsa ett par böcker nu under Läs-A-Lot också.                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar