fredag 1 november 2013

Månadssammanfattning - Oktober

Lästa böcker: 8
Lästa noveller: 2

Svenska: 4
Engelska: 6

Mörk Ängel – Laini Taylor
Untold – Sarah Rees Brennan
Vi måste sluta ses på det här sättet – Lisa Bjärbo & Johanna Lindbäck
The House of Hades – Rick Riordan
Purple Hibiscus – 
Underbara Helvete – Jamie McGuire  
Sagoberättaren – Antonia Michaelis

Terrorist – John Updike

The Night After I Lost You – Sarah Rees Brennan
The fall of the hotel Dumort – Cassandra Clare, Maureen Johnson

Bästa boken: Sagoberättaren och House of Hades
Sämsta boken: Terrorist, skolbok, en av de sämsta böckerna jag någonsin läst!

Bra läsmånad, även om det inte känns som jag har läst så mycket så har jag hunnit med en del. I november vet jag inte hur det blir med läsningen eftersom jag ska vara med i NaNoWriMo och kommer att ha mycket i skolan, men jag ska försöka klämma in en del läsning också! Det måste jag, jag blir knäpp om jag inte får läsa! Jag ska beta av böckerna från mina bokbeställningar, sen kommer World After och The Fiery Heart ut i november och det ser jag så fruktansvärt mycket fram emot!!! Hoppas ni hade en bra läsmånad!




2 kommentarer:

  1. Åh vad pluggar du och vart? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag pluggar ett språkprogram i Halmstad, och just nu läser jag engelska :) Du pluggar i Göteborg va? :)

      Radera