söndag 15 februari 2015

Book Haul


Ahhhhh! Det här är förmodligen mina två mest efterlängtade böcker i år och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag ser fram emot att läsa dem! Har börjat att läsa Red Queen och gillar den mycket hittills! 


Tre böcker som jag verkligen ser fram emot att läsa! Blev förvånad över hur tunn I Was Here är, den är inte ens 300 sidor.


För ett par veckor sedan kom det fram att det amerikanska förlaget Egmont ska lägga/har lagt ner (lite osäker där). Alexandra Bracken twittrade att hon inte visste vad som skulle hända med hennes första bok som är utgiven där och jag som har velat läsa den sedan jag läste The Darkest Minds bestämde mig för att köpa den på en gång. Ser mycket fram emot att läsa den då jag verkligen älskar The Darkest Minds.



2 kommentarer:

  1. Jag är hyfsat nyfiken på Red Queen, trots att det är något som gör att jag inte riktigt vill sätta den på min TBR. Väntar på lite recensioner från folk jag litar på först, så jag hoppas att du gillar den och jag ser fram emot att få veta vad du tycker. :) I Was Here vill jag också läsa, och jag är sjukt irriterad att jag inte har det fina omslaget som du har. :/
    Hoppas du gillar alla dina nya böcker, och jag ser fram emot dina recensioner sen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst 100 sidor av Red Queen och hittills tycker jag att den är superbra, hoppas verkligen att det fortsätter så! Förstår att du vill vänta på recensioner om du känner dig osäker :) Ja, just det, du fick ett annat omslag va? Hoppas att vi båda gillar boken i alla fall:) Och tack :)

      Radera