söndag 2 augusti 2015

Månadssammanfattning - Juli

Lästa böcker: 3
Lästa noveller: -

Svenska: -
Engelska: 3

The Piper’s Son – Melina Marchetta
Finnikin of the Rock – Melina Marchetta
Froi of the Exiles - Melina Marchetta

Bästa boken: Froi of the Exiles
Sämsta boken: -

Juli blev inte riktigt lika bra som jag tänkt mig i antalet böcker jag läst, men kvalitén har varit i absolut världsklass så det har inte gjort så mycket. Jag håller just nu på att läsa alla Melina Marchettas böcker och jäklar vad bra hennes fantasyserie är, jag har inte ens ord. Froi är en av de absoluta bästa böckerna jag någonsin läst och den knockade mig fullständigt. Har inga direkta planer för augusti, är inne i en liten lässvacka just för tillfället och har varit ett tag, har lite svårt att koncentrera mig på böcker och sitter hellre och tittar på Youtube-videos, men jag hoppas att läslusten kommer tillbaka snart. Eller jag har läslust, men svårt att koncentrera mig, ja ni fattar. Hoppas att ni har haft en bra månad och sommar och att augusti blir bra :)

13453868 671973612154330

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar