söndag 17 juli 2016

Paus på obestämd framtid

Hej!
Ja, som ni ser i rubriken ska jag ta en paus på obestämd framtid. Jag har helt enkelt helt tappat suget på att blogga. Någon gång i slutet av förra året började det bli en belastning istället för något som var roligt och sedan dess har det inte blivit mycket bloggande alls. Jag har också varit superdålig på att läsa andras bloggar och vara inne på Goodreads men det här är något jag ska bli bättre på för det saknar jag faktiskt. Jag vet inte när jag kommer tillbaka, eller om jag över huvud taget gör det. Kanske jag hittar tillbaka i höst, eller nästa år eller inte alls. Jag vet faktiskt inte. Hur som helst så får ni ha det fantastiskt och så kanske vi hörs på den här bloggen i framtiden :) (Jag kommer låta den ligga kvar för när jag kommenterar på andras bloggar och så där).

5 kommentarer:

  1. Ibland är det de man behöver men hoppas att lusten kommer tillbaka gillar din verkligen din blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis. Tack så mycket, det var roligt att höra :)

      Radera
  2. Åh, vad tråkigt att höra Emma. Jag kommer att sakna din blogg. Men förstår självklart varför, och håller tummarna för att du kommer att komma tillbaka i framtiden. <3 Hoppas du mår bra annars och så. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack Petra <3 Det är tråkigt men jag hoppas verkligen också att blogglusten kommer tillbaka :) Jag mår bra! Hoppas att du med gör det? Jag har varit så dåligt på att kommentera på din blogg på sistone, ska bli bättre på det! :)

      Radera
  3. Hoppas du kommer komma tillbaka i framtiden, saknar dina inlägg! Men det viktigaste är ju inte bloggen, och meningen är ju att det ska vara roligt, ta hand om dig :)

    SvaraRadera