fredag 31 januari 2014

Månadssammanfattning - Januari

Lästa böcker: 6
Lästa noveller: -

Svenska: 1
Engelska: 5

Vatten och salt – Sofie Trinh Johansson
Pivot Point – Kasie West
The Darkest Minds – Alexandra Bracken
Legend – Marie Lu
Enclave – Ann Aguirre

Briar Rose – Jane Yolen 



Bästa boken: Kan inte välja, alla var bra.
Sämsta boken: Briar Rose var inte dålig, men det var den jag tyckte minst om den här månaden.

Blä, det här har verkligen varit en dålig läsmånad. Hade en jättestor historietenta i början av månaden och efter den kom jag in i en rejäl lässvacka, som tyvärr fortfarande håller i sig. Hoppas att den försvinner snart, för det är så många böcker jag vill läsa! I februari kommer Split Second ut, så den ska jag läsa. Annars har jag några skolböcker jag måste ta mig igenom, och sen ska jag försöka läsa några av mina olästa böcker som jag har här hemma. Hoppas att er månad var bättre än min :)

2 kommentarer: