måndag 17 februari 2014

Dålig uppdatering + tips på tävling

Ja, det är lite dålig uppdatering på den här bloggen just för tillfället. Känns som att jag bara lägger upp "Waiting On". Det finns två anledningar till det. 1. Jag har böcker jag måste läsa i skolan som tar tid. Tråkigt, eftersom de flesta böcker har varit riktigt dåliga, men inte mycket att göra åt. 2. OS. Jag sitter klistrad vid tv just nu och det tar rätt mycket tid haha. Men i mitten av mars är jag färdig med den här kursen och jag kan återgå till mina vanliga böcker igen. Men ska försöka slänga ihop ett par inlägg som inte är recensioner fram över, så det blir lite att läsa här i alla fall.

Men så länge kan ni ju titta in hos Vår Bokvärld som firar att de haft 50 000 besökare med en tävling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar