fredag 1 augusti 2014

Månadssammanfattning - Juli

Lästa böcker: 12
Lästa noveller: -

Svenska: 7
Engelska: 5


My Life Next Door – Huntley Fitzpatrick
Infinity – Sherrilyn Kenyon
Sinner – Maggie Stiefvater
Nattens begär – Sherrilyn Kenyon
Anna and the French Kiss – Stephanie Perkins
Lola and the Boy Next Door – Stephanie Perkins
Ögat över månskäran – Libba Bray
Upprorsänglar – Libba Bray
Längtans rike – Libba Bray
Mina hemligheter – Sophie Kinsella
Strimmor av hopp – Ruta Sepetys
Färgen på drömmar – Ruta Septetys

Bästa boken: Kan inte bestämma mig!
Sämsta boken:

Först och främst vill jag be om ursäkt för lite halvtaskig och oregelbunden uppdatering på sista tiden. Det finns ingen bra förklaring, bara att jag haft semester och varit lat haha. Det har varit en riktigt bra läsmånad för min del! Jag kanske inte haft något rekord i lästa böcker, men jag tror definitivt att det är rekord i antal sidantal för en månad. Jag har nog inte nämnt det, men jag "var med" i Booktube-A-Thon, så en vecka läste jag väldigt mycket. Har läst om många böcker den här månaden, bland annat fem av mina absoluta favoritböcker (Stepnie Perkins och Libba Brays). I augusti ska jag läsa Isla som äntligen kommer ut och jag ser så fruktansvärt mycket fram emot det. Även Opposition kommer ut, så den ska jag med läsa. Hoppas ni har haft en bra månad och att augusti blir bra!

2 kommentarer:

  1. Jag ser också fram emot Isla. Och jag vill så gärna läsa Gemma Doyle trilogin, ska kolla om syrran kanske har den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det tycker jag absolut att du ska göra, jag älskar den serien, en av mina absoluta favoriter! Hoppas att du tycker om böckerna om du läser dem :)

      Radera