söndag 29 mars 2015

Chocolate Book Tag

Jag blev taggad av finaste Petra att göra den här taggen, tack så mycket! Taggen går ut på att man ska svara på frågor om choklad, vilket gör mig mycket glad då jag älskar choklad!

Dark Chocolate (A book that covers a dark topic)


Läste ut All the Bright Places av Jennifer Niven för inte så länge sedan och boken var alldeles fantastisk men handlade om ett mörkt ämne, psykisk ohälsa. Den här boken är så viktig och jag ska prata mer om det i min recension som kommer framöver. 


White Chocolate (A light an humorous read)

28187

Rick Riordan är ju mästare på att skriva humoristiska böcker och jag skrattar alltid när jag läser något av honom.

Milk Chocolate (A book with a lot of hype that you're dying to read)

18006496

Behöver jag säga mer?

Carmel-Filled Chocolate (A book that make you feel all gooey inside)

6936382

Var länge sedan jag läste en sådan bok nu, men Anna and the French kiss är definitivt en sådan bok, den har precis allt och gör mig alldeles varm inombords. 

Wafer-less Kit-Kat (A book that surprised you)

11988046

Hade hört bra saker om Pivot Point innan jag läste den men förväntade mig faktiskt inte att tycka om den så mycket som jag gjorde.

Snickers (A book you're going nuts about)

20613470

Trots att det är flera månader sedan jag läste ut den här boken är jag fortfarande lite besatt!

Hot Chocolate With Marshmellows (The book you turn to for comfort)


No words needed. 

A Box of Chocolates (A series you feel has something for everyone)

7736182

Äventyr, actionpackad, kärlek, djup, The Heroes of Olympus har verkligen något för alla!

Jag taggar:
Vet inte vilka som gjort den så taggar alla som vill göra den!



2 kommentarer:

  1. Kul att du ville göra den och att få se dina svar! :)

    SvaraRadera