söndag 28 juni 2015

Book Haul


Först och främst vill jag be om ursäkt för att det har varit lite dålig aktivitet på den här bloggen på sista tiden, Jag har inte läst så mycket på senaste vilket så klart har påverkat min lust att blogga. Det är inte det att jag har kommit in i en lässvacka, för när jag väl sätter mig ner och läser så är det inga problem, men jag har haft svårt att sitta ner och ha ro att läsa av någon anledning. 
 De här två böckerna har jag fått hem under de senaste veckorna. Jag har läst Jellicoe Road två gånger innan men då på svenska och då har jag lånat den på biblioteket. Men eftersom jag älskar den så otroligt mycket så var jag tvungen att köpa den och nästa gång jag läser den så ska det vara på engelska. Har även läst Looking for Alibrandi och tyckte om den också men absolut inte så mycket som Jellicoe.
Kan inte lova att jag kommer bli bättre på att blogga framöver men jag ska försöka. Jobbar två veckor till sedan har jag tre veckors semester och då ska jag se till att läsa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar