onsdag 20 januari 2016

"Waiting On" Wednesday


"Waiting On" Wednesday började hos Jill på Breaking the Spine och är till för att visa böcker man längtar efter.

The Love That Split the World av Emily Henry
Releasedatum: 26 januari 2016

25489567

Natalie’s last summer in her small Kentucky hometown is off to a magical start…until she starts seeing the “wrong things.” They’re just momentary glimpses at first—her front door is red instead of its usual green, there’s a pre-school where the garden store should be. But then her whole town disappears for hours, fading away into rolling hills and grazing buffalo, and Nat knows something isn’t right. That’s when she gets a visit from the kind but mysterious apparition she calls “Grandmother,” who tells her: “You have three months to save him.” The next night, under the stadium lights of the high school football field, she meets a beautiful boy named Beau, and it’s as if time just stops and nothing exists. Nothing, except Natalie and Beau.

Tankar:
Jag hade inte hört talas om den här boken innan Petra visade den på sin WoW för några veckor sedan. Jag blev nyfiken för att omslaget är så otroligt fint och så fort jag läste vad den handlade om kände jag att jag bara måste läsa den. Jag längtar så otroligt mycket tills jag får läsa den!



2 kommentarer:

  1. Jag längtar också efter att få läsa den här. TBD skickade mitt ex igår, så förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge. Hoppas vi båda kommer att älska den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min skickades också igår :) Ja, jag hoppas verkligen att vi kommer att älska den! :)

      Radera