måndag 1 februari 2016

Månadssammanfattning - Januari

Lästa böcker: 3
Lästa noveller: -

Svenska: 2
Engelska: 1

Röta - Siri Pettersen
De odödligas sång - Julie Kagawa
Truthwitch - Susan Dennard

Bästa boken: Truthwitch
Sämsta boken: -

Helt okej läsmånad tycker jag eftersom jag hann med två rätt tjocka böcker. Trutchwitch var den bästa boken den här månaden (den var så bra!!) men de andra två var också riktigt bra! I februari ska jag läsa The Love That Split the World av Emily Henry (har börjat på den) och Middagsmörker av Charlotte Cederlund. Sedan hoppas jag även att jag hinner med Passenger av Alexandra Bracken, och Glass Sword av Victoria Aveyard som kommer ut den här månaden. Hoppas att ni har haft en fin månad och att februari blir bra! :)

Röta (Korpringarna, #2)2625585921414439





2 kommentarer:

  1. Truthwitch var min favoritbok med. Den var så fantastisk! :) Hoppas du gillar TLTSTW & Passenger, jag ser fram emot att se vad du tyckte om dem sen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den var verkligen så bra! Tack! :)

      Radera