torsdag 23 maj 2013

Book Haul

Beställde ju ett par böcker på The Book Depository för ett tag sen och nu har jag fått fem av sex böcker. Väntar fortfarande på en men hoppas att den kommer snart! Visar i alla fall de böckerna som jag har fått hem.

The Red Pyramid, The Throne of Fire och The Serpants Shadow av Rick Riordan (The Serpants Shadow innehåller dessutom novellen där Carter Kane och Percy Jackson möts. Yay!) Jag älskar Rick Riordans böcker! Både Percy Jackson och the Olympians och The Heroes of Olympus, och det ska bli väldigt spännande att läsa om egyptisk mytologi.
City of Lost Souls har jag redan läst, men jag lånade den på biblioteket för jag hittade den inte i rätt format när jag skulle köpa den. Men hittade den på The Book Depository med samma förlag som jag har på mina andra The Mortal Instruments och blev jätteglad. Bara för att få hem den och så var den större än de böcker jag har... Jag önskar att jag hade köpt dem i hardback som jag har på mina The Infernal Devices, men, men, nu äger jag den i alla fall. 
Hex Hall har jag velat läsa länge och hört många bra saker om så det ska bli kul att läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar