söndag 29 december 2013

Böcker jag ser fram emot 2014

Det finns sååå många böcker jag ser fram emot ska komma ut nästa år, och det kommer säkert att bli fler med tiden (det har alltid en konstig förmåga att bli det...) Jag har tagit tio av de jag ser fram emot mest (inte i någon speciell ordning!). Nästan alla har fått omslag, jag kunde bara inte göra den här listan utan City of Heavenly Fire och The Blood of Olympus, så därför fick de vara med. Några andra böcker jag ser fram emot är den tredje Penryn & the End of Days av Susan Ee, Opposition av Jennifer L. Armentrout och The Hunt av Stacey Kade. Om det är någon som undrar varför det blir en vit ram runt bilderna eller varför det är så stort mellanrum emellan dem så vet jag inte, det blir aldrig som jag vill!







2 kommentarer:

  1. Jag är också excited över City of Heavenly Fire! Har dock inte läst längre än City of Glass, men ändå ;D Och The One ska också bli jätteroligt att läsa! VEM SKA HON VÄLJA?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ser så fruktansvärt mycket fram emot City of Heavenly Fire, can't wait! Haha då har du ju rolig läsning framför dig! Jag tycker att City of Glas är den bästa, men City of Lost Souls kommer inte långt efter, den är riktigt bra! :) Jag hoppas verkligen att hon väljer Maxon, är inte överdrivet förtjust i Aspen!

      Radera