fredag 28 februari 2014

Månadssammanfattning - Februari

Lästa böcker: 7
Lästa noveller: 2

Svenska: 1
Engelska: 8

The Awakening – Kate Chopin
The odödligas regler – Julie Kagawa
Their Eyes Were Watching God – Zora Neale Hurston 
The Dream Thieves – Maggie Stiefvater
Monkey BeachEden Robinson  
Split Second – Kasie West

Half-Blood – Jennifer L. Armentrout

The last stand of the New York Institute – Cassandra Clare & Sarah Rees Brennan
Daimon – Jennifer L. Armentrout

Bästa boken: Svårt, jag älskade både The odödligas regler, The Dream Thieves och Split Second
Sämsta boken: The Awakening (skolbok)

Kan inte fatta att februari redan är slut, tiden går så himla fort! Bättre läsmånad den här månaden än förra. Har fått tillbaka läslusten igen vilket är väldigt skönt. I mars ska jag fortsätta läsa mina olästa böcker i bokhyllan. Håller på med Pure av Jennifer L. Armentrout just nu och efter jag har läst ut den måste jag tyvärr läsa två skolböcker på rad, vilket är så tråkigt. Men efter de två är jag färdig med skolböckerna och kan återgå till mina egna böcker igen. Hoppas att ni har haft en bra månad och att mars blir lika bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar