onsdag 12 mars 2014

"Waiting On" Wednesday


"Waiting On" Wednesday började hos Jill på Breaking the Spine och är till för att visa böcker man längtar efter.

Dangerous Creatures av Kami Garcia & Margaret Stohl
Dangerous Creatures #1
Releasedatum: 20 maj 2014


Ridley Duchannes will be the first to tell you that she's a bad girl. She's Dark. She's a Siren. You can never trust her, or even yourself when she's around. Lucky for her, Wesley "Link" Lincoln can never seem to remember that; quarter Incubus or not, his heart is Mortal when it comes to Ridley. When Link heads to New York City to start a music career, Ridley goes along for the ride-and she has her own reasons. As if leaving small-town Gatlin for the big city, trying to form a band, and surviving life with a partially reformed Siren isn't hard enough already, Link soon learns he has a price on his head that no Caster or Mortal can ever pay.

Tankar:
Jag tycker om Beautiful Creaures så det ska bli kul att återvända till Garcia och Stohls värld igen.

1 kommentar:

  1. Just det! Den här boken hade jag helt glömt bort, jag som tycker jättemycket om The Caster Cronicles! Den här måste jag skriva in i almanackan :)

    Kommer inte ihåg om gillar Doctor Who (det kanske bara är något som jag har fått för mig? ;D ) men just nu så finns det i alla fall en rabattkod på min blogg till roligaprylar.se som är 15% på alla Doctor Who-prylar! Tänkte att det var värt att tipsa om (ifall det var så att du tittade på det..?) ;) Här finns inlägget: http://bokbeate.blogspot.se/2014/03/15-rabatt-pa-alla-doctor-who-prylar.html

    SvaraRadera