söndag 19 oktober 2014

The Book Gif Tag

Jag blev först taggad av Petra att göra den här taggen, och sen av Beate så tack så mycket! :) Kommer att använda mig av Petras böcker eftersom hon taggade mig först :) (Alltså Petra jag älskar att du taggar mig i alla taggar, fortsätt gärna med det! ;)) Taggen går ut på att man får tio böcker och ska passa ihop dem med en gif. Alltså det var inte lätt att göra den här haha, men väldigt roligt.

1. Enclave av Anne Aguirre



2. Obsidian av Jennifer L. Armentrout



3. Unspoken av Sarah Rees Brennan 



4. Clockwork Angel av Cassandra Clare


5. The Maze Runner av James Dashner



6. The Immortal Rules



7. Throne of Glass



8. Shatter Me av Tahereh Mafi



9. Vampire Academy av Richelle Mead



10. The Kiss of Deception av Mary E. Pearson


Jag taggar ingen specifik att göra den här taggen, är ju några veckor sen jag blev taggad så vet inte riktigt vilka som gjort den. Men vill ni göra den så kan ni ju använda samma böcker som jag :)




7 kommentarer:

  1. Om du är intresserad så har jag precis nominerat dig i en award/tag på min blogg! :)
    http://countlessbooks.blogspot.se/2014/10/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    SvaraRadera
  2. Haha, vad bra gif:en till Obsidian är!! :) Och kul att du ville göra den. Och självklart kommer jag att fortsätta att tagga dig, det är ju liksom givet nu. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag hade så svårt att hitta gifs men jag tyckte den var rätt bra ;) Vad bra för jag älskar taggar :D

      Radera
  3. SV: Japp, det är fantasy :) Förra året var det urban men nu kör jag på high! Haha, ja så kan det vara! ;D Lycka till!! :D

    SvaraRadera
  4. Du har fått ett litet award från mig på bloggen :D http://gpkjeilen.blogspot.se/2014/10/sisterhood-of-world-blogger-award.html

    SvaraRadera