söndag 30 november 2014

NaNoWriMo vecka 4


Yaaaaay! Äntligen är november över och så även NaNoWriMo. Jag vann redan den tjugosjätte och sedan dess har jag inte skrivit ett ord. Den här månaden har inte alls blivit som jag tänkt mig och jag har inte haft så roligt som jag önskade. Jag har inte legat efter ordmässigt och har ofta legat före, men som jag skrivit innan så har storyn inte känts rätt. Också, att ha ett heltidsjobb och även hinna skriva och ha ett liv samtidigt blev väldigt stressigt. Nu ska jag vila från manuset ett tag och sedan bestämma vad jag vill göra med det. I januari ska jag börja redigera ett manus som jag skrev i början på förra året och det ser jag så mycket fram emot. Grattis till alla som har vunnit! Och även ni som inte vunnit, bra jobbat :) Och även om det inte blivit som jag tänkt mig i år så ser jag redan fram emot nästa år ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar