måndag 1 december 2014

Månadssammanfattning - November

Lästa böcker: 4
Lästa noveller: -

Svenska: 1
Engelska: 3

Blue Lily, Lily Blue – Maggie Stiefvater
In the Afterlight – Alexandra Bracken
The Retribution of Mara Dyer – Michelle Hodkin
En enda natt – Simona Ahrnstedt

Bästa boken: In the Afterlight
Sämsta boken: Ingen, alla har varit fantastiska!

Ja, det här har då inte varit någon bra läsmånad, men det finns ju en anledning som heter NaNoWriMo. Har bara hunnit läsa fyra böcker men de var fyra rätt tjocka böcker. Två otroligt efterlängtade avslutningar och två andra superbra böcker. Har beslutat mig för att sänka mitt mål i min goodreads challenge från 100 till 90 böcker. Det svider ganska mycket att behöva göra det men jag känner att jag inte kommer att hinna läsa 100 böcker i år och på senaste tiden har jag känt mig pressad att läsa och då blir det inte roligt. Och att läsa ska ju vara roligt. Har inga direkta planer för december utan tar det som det kommer. Hoppas att ni har haft en bra månad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar