tisdag 13 januari 2015

Julklapps Book Haul

Nu kommer äntligen det ni alla spänt har suttit och väntat på: min julklapps haul ;) Jag fick två böcker i julklapp, sen fick jag presentkort på Adlibris av min pappa, så jag har väntat på att de böckerna skulle komma innan jag gjorde det här inlägget.


Fick In the Shadow of Blackbirds av mamma (hade önskat mig den), har redan läst den och tyckte mycket om den. Jag ser verkligen fram emot att läsa de andra böckerna med.


Sen fick jag även den här av mamma och den är sååå fin (och så stor). Tror att det är den finaste boken jag äger faktisk. Han bara bläddrat lite i den än och jag gillar verkligen illustrationerna. 


4 kommentarer:

  1. Är också sugen på the madman's daughter och snow like ashes!

    SvaraRadera
  2. Oh, alla dem här böckerna (förutom Percy Jackson's Greek Gods som jag inte äger än) tillhör mina favoriter. Du har så mycket bra läsning framför dig nu! Hoppas du gillar dina nya böcker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul att höra! Ser verkligen fram emot att läsa alla och nu blev jag ännu mer sugen. Och tack! :)

      Radera