torsdag 2 april 2015

Månadssammanfattning - Mars

Lästa böcker: 3
Lästa noveller: -

Svenska: -
Engelska: 3

The Ruby Circle – Richelle Mead
All the Bright Places – Jennifer Nive
I Was Here – Gayle Forman 

87095281846039218879761

Bästa boken: Jag fullkomlogt älskade The Ruby Circle, men All the Bright Places berörde mig på ett sätt som inte händer särskilt ofta och den var alldeles fantastisk.

Har insett att med jobb, skrivande och liv kommer jag nog att snitta på tre böcker i månaden ungefär och det är helt okej med mig. Alla tre böckerna den här månaden var fantastiska och jag rekommenderar dem allihop. All the Bright Places var som sagt en väldigt speciell bok som jag kommer bära med mig länge och The Ruby Circle var en så bra avslutning. Även I Was Here var väldigt bra. I april har jag tänkt fortsätta läsa mina olästa böcker, har även förhandsbeställt Miss Mayhem av Rachel Hawkins och An Amber in the Ashes av Sabaa Tahir så får se om jag hinner med dem eller om de får vänta till maj. Hoppas ni haft en fin månad och att april blir bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar