måndag 1 juni 2015

Månadssammanfattning - Maj

Lästa böcker: 6
Lästa noveller: 1

Svenska: 1
Engelska: 6

Never Never – Colleen Hoover, Taryn Fisher
A Court of Thornes and Roses – Sarah J. Maas
The Whitechapel Fiend – Cassandra Clare
Miss Mayhem – Rachel Hawkins
Never Never Part 2 – Colleen Hoover, Taryn Fisher
Jellicoe Road – Melina Marchetta
End of Days – Susan Ee

Bästa boken: Alltså jag älskar alla böcker jag läst den här månaden! Även om jag fullkomligt älskade ACOTAR, så är den bästa boken Jellicoe Road. Jellicoe kommer alltid att vara den bästa boken (har läst den en gång innan men eftersom det var innan jag började blogga så räknar jag med den ändå).
Sämsta boken: -

Det har helt klart varit den bästa läsmånaden för mig det här året. Har älskat alla böcker (utom möjligtvis Miss Mayhem som ändå var väldigt bra) jag läst den här månaden! Har läst två av mina mest efterlängtade böcker för i år, ACOTAR och End of Days och älskade dem båda två. För juni har jag inga direkta planer förutom att läsa Finding Audrey av Sophie Kinsella som kommer ut snart. Hoppas att ni haft en bra månad och att juni blir bra :)

2 kommentarer:

  1. Jellicoe Road är ju en alldeles enastående bok. Nu vill jag läsa om den igen, trots att det inte alls var särskilt länge sedan sist.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Så kände jag direkt när jag läst ut den, jag ville läsa om den på en gång :)

      Radera