tisdag 1 september 2015

Månadssammanfattning - Augusti

Lästa böcker: 4 
Lästa noveller: 1

Svenska: 1
Engelska: 4


Quintana of Charyn – Melina Marchetta
Just One Day – Gayle Forman (omläsning)
Just One Year – Gayle Forman (omläsning)
Sammansvärgningen – Ursula Poznanski

Just One Night – Gayle Forman (omläsning)


Bästa boken: Quintana of Charyn (eftersom Just One Day är en omläsning)
Sämsta boken: -

Det har faktiskt varit en bra läsmånad tycker jag. Avslutade The Lumatere Chronicles som är en alldeles fantastisk serie! Fick en sådan lust att läsa om Just One Day och gjorde det och jag hade glömt bort hur mycket jag avgudar den boken, det är en av mina absoluta favoritböcker! Sammansvärjningen var också jättebra! I september ska jag läsa Queen of Shadows!!! Annars får jag se vad jag läser. Det är också bokmässan vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Hoppas att ni har haft en bra månad och att september blir bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar