tisdag 10 november 2015

Book Haul




Jag har fått hem tre böcker under den senaste veckan. En är ett recensionsexemplar, mitt första recensionsexemplar! Tog mod till mig och frågade Modernista om jag kunde få Dimensioner och det var inga problem så tack så hemskt mycket Modernista! Har även köpt Arvet efter dig som är uppföljaren till Livet efter dig, vilken jag älskade och det är en av mina absoluta favoritböcker. Konsten att höra hjärtslag var ett impulsköp. Skrollade runt på Adlibris och hittade den och fastnade direkt för titeln (som jag tycker är så vacker) och när jag läste var den handlade om var jag bara tvungen att köpa den. Ser verkligen fram emot att läsa alla tre böckerna!

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med första recensionsexemplaret! Hoppas du gillar dina nya böcker också :)

    SvaraRadera