onsdag 3 juli 2013

Läs-A-Lot update 3

I morse ringde de från jobbet och frågade om jag kunde komma och jobba för någon var sjuk, så det var bara att gå upp, ta på sig och åka dit. Ska jobba imorgon och på fredag också, vilket ställer till lite i min läs-a-lot planering. Men, men, inte så mycket att göra åt, man ska inte klaga att man har ett jobb! Insåg också häromdagen att jag inte hade satt upp några mål för läs-a-loten. Mina mål är att läsa fem böcker och att ha omläsning på en bok. Vi får väl se hur det blir med det där att läsa fem böcker, får väl läsa som en galning i helgen haha :) Har hittills läst två böcker, The Selection och Den mörka staden och ska börja läsa Scarlet nu ikväll. Skulle också skrivit några recensioner nu i veckan, men det får bli till helgen istället när jag har mer tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar