söndag 18 augusti 2013

Vampire Academy trailer


Här är den, Vampire Academy trailern! Det här inlägget skulle då kommit upp när den kom ut, men ja, det har varit rätt mycket den här veckan, jag har börjat jobba och bla, bla, bla. Nog med bortförklaringar, här är den i alla fall. Jag älskar den! Jag verkar också vara typ den enda på den här planeten som gör det? Det är så svårt att få ut något av den egentligen eftersom att det bara är ca 1  min av en 1,5-2h lång film. Man får ju liksom inte ut något av handlingen förutom att det är vampyrer på en skola. Jag älskar skådespelarna, tycker Zoey och Danila är perfekta som Rose och Dimitri! Folk verkar ha problem med Lissas (Lucy Fry) accent, men själv tycker jag inte att det gör så mycket. Jag ser fram emot nästa trailer och för att inte tala om hela filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar