söndag 16 november 2014

NaNoWriMo vecka 2


Ugh, den här månaden börjar redan ta ut sin rätt på mig och halva månaden har bara gått. Jag har definitivt lidit av "andraveckan"syndromet. Jag har varit tvungen att tvinga ut varje ord och de som har kommit ut har varit fruktansvärt dåliga. Haha, usch vad negativ jag låter nu. Men jag hoppas verkligen att det vänder snart, att jag ska komma överens med min historia (för det gör jag inte riktigt just för tillfället. Men nu har jag i alla fall kommit halvvägs. YAY! Jag har skrivit 29125 ord och det känns bra. Hoppas att det går bättre för er andra som är med.

2 kommentarer:

  1. Jag har också varit inne i den där vecka-två-fasen och lyckades därför bara komma till 22500 ca. Men hoppas att det släpper ordentligt nu vecka tre! :) Vet exakt vad som ska hända nu fram till slutet, måste bara lyckas få ut orden x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hemskt, jag vet också vad jag ska skriva men det är liksom som att jag måste tvinga mig att skriva orden haha. Det går så trögt. Men precis som du säger, hoppas verkligen att det släpper för oss båda nu i vecka tre! :)

      Radera