söndag 23 november 2014

NaNoWriMo vecka 3


Jaha, då har tre veckor av NaNoWriMo 2014 gått. Det går fortfarande dåligt för mig. Eller ordmässigt ligger jag bra till, till och med före. Idag har jag varit väldigt duktig och skrivit över 4000 ord *klappar mig själv på axeln*. Totalt ligger jag på 42.182 ord, så yay för mig. Men, och det är här ett stor men, min story är helt fel. Tidigare i veckan när jag låg i sängen och inte kunde sova för tankarna snurrade, så kom jag fram till att det är någonting med min story som inte stämmer. Förra året hade jag jätteroligt under NaNo, i år har jag inte haft det, och det beror till stor del på min historia. Men jag har bestämt mig för att skriva mina 50.000 ord (är alldeles för envis för att ge upp), och sedan får jag se vad jag gör med historian, den kommer definitivt att behövas skrivas om. Meeeen, nu är jag så nära och förhoppningsvis kan jag bli färdig innan den 30:e :D Hoppas att det går bra för er andra, och sorry för det här babblande inlägget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar