lördag 31 januari 2015

Månadssammanfattning - Januari

Lästa böcker: 3
Lästa noveller: -

Svenska: 1
Engelska: 2


Nära till aldrig – J. A. Redmerski
In the Shadow of Blackbirds – Cat Winters
The Madman’s Daughter – Megan Shepherd

Bästa boken: In the Shadows of Blackbird
Sämsta boken: - 

Jag har bestämt mig för att inte stressa med läsningen i år. Jag har inte lika mycket tid att läsa nu som jag har haft innan, dels pga att jag jobbar heltid och dels på grund av att jag har börjat redigera ett manus som jag skrev förra året och det tar upp ganska mycket av den lediga tiden jag har. Så jag har ändrat min Goodreads-challenge till 10 böcker, för det vet jag att jag klarar av, så slipper jag känna en press på att läsa, plus att jag kan läsa tjockare böcker utan att få dåligt samvete. I februari kommer några böcker ut som jag har längtat sååååååå länge efter, Red Queen och The Ruby Circle!!!!! Så de ska jag läsa. Annars ska jag fortsätta att läsa mina julklappsböcker plus att det kan hända att jag beställt några böcker till (hoppsan).
Hoppas att ni har haft en bra månad och att februari blir bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar