onsdag 8 april 2015

"Waiting On" Wednesday



"Waiting On" Wednesday började hos Jill på Breaking the Spine och är till för att visa böcker man längtar efter.

The Heir av Kiera Cass
The Selection #4
Releasedatum: 5 maj 2015

23019291

Twenty years ago, America Singer entered the Selection and won Prince Maxon’s heart. Now the time has come for Princess Eadlyn to hold a Selection of her own. Eadlyn doesn’t expect her Selection to be anything like her parents’ fairy-tale love story. But as the competition begins, she may discover that finding her own happily ever after isn’t as impossible as she always thought.

Tankar:
The Selection tillhör inte direkt mina favoritserier (på grund av att America är den jobbigaste huvudkaraktären EVER) och helt ärligt kände jag mest nää? när jag hörde att det skulle komma en fjärde bok. Jag vet liksom inte om jag orkar en likadan bok till som de andra tre. Men samtidigt är det något som gör att jag är nyfiken eftersom jag har läst de andra, och får boken bra recensioner kommer jag säkert läsa den med (omslaget är dock så himla fint!). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar