måndag 5 oktober 2015

Bokmässan 2015

Förra lördagen åkte jag och min mamma till Göteborg för att gå på bokmässan. Det var fjärde året jag var där och jag måste säga att efter första mässan (som nog inte mycket kommer att slå eftersom det var så häftigt att vara där första gången) var det nog den bästa mässan hittills. Jag köpte fem böcker och av dem fick jag fyra signerade. Jag var och lyssnade på när Laini Taylor, Sally Green och Siri Pettersen pratade och de var alla så bra (Siri var dessutom väldigt rolig). Tyvärr hade jag ingen möjlighet att gå på bokträffen som var eftersom jag höll på att flytta den helgen, så jag och mamma åkte hem rätt tidigt. Inte heller såg jag några andra bokbloggare (inte så konstigt kanske med tanke på hur mycket folk det var där) och det var också lite tråkigt, men nästa år kanske. Hoppas att ni som var där hade en rolig mässa och jag ser redan fram emot nästa år!



 


 

1 kommentar:

  1. Åh låter underbart! Jag vill så gärna till bokmässan i Göteborg. Det är en dröm. Har bara varit på den i Stockholm och det var häftigt men samtidigt så är den på tok för liten ^^;;

    SvaraRadera