fredag 2 oktober 2015

Månadssammanfattning - September

Lästa böcker: 4
Lästa noveller:

Svenska: 2
Engelska: 2

Queen of Shadows – Sarah J. Maas
Blod och Stjärnstoft – Laini Taylor
Half Bad – Ondskans son – Sally Green
Shadow and Bone – Leigh Bardugo

Bästa boken: Queen of Shadows
Sämsta boken: 

Här ekar det visst lite tomt. Det finns en anledning till det. Jag flyttade förra veckan och har varken haft tid eller ork för bloggen, men nu har jag kommit i ordning i min nya lägenhet och planerar att uppdatera här igen. Jag var på bokmässan förra lördagen så ett sådant inlägg kommer förhoppningsvis upp i helgen. I september läste jag bara bra böcker. ÄLSKADE Queen of Shadows och det blev också bästa boken! I oktober ser jag så mycket fram emot The Sword of Summer av Rick Riordan! Annars ska jag nog läsa mina bokmässeböcker. Just det, ska fortsätta läsa de två sista delarna i Shadow and Bone av Leigh Bardugo eftersom hon kommer till Sverige i slutet av oktober och jag har tänkt att gå och se henne då! Hoppas att ni haft en bra månad och att oktober blir bra :)

18006496223191762344611810194157

2 kommentarer:

  1. QoS var ju fantastisk. Och jag längtar verkligen efter The Sword of Summer. Jag ska för övrigt också gå när Leigh Bardugo kommer. Ska bli så himla kul. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt, då kanske vi träffas! :)

      Radera